Tenhle ostře řezaný asijský skútr dostal do vínku už od výroby hodně sebevědomí. Jeho tvůrci mu připravili nelehký úkol, do světa ho vyslali se smělým, až možná trochu drzým jménem Xciting, což se dá chápat jako vzrušující, napínavý, ale také zajímavý nebo dokonce poutavý.
Za vzhled tenhle mohutný skútr jednoznačně získává body ve svůj prospěch. Základním stavebním prvkem je jednoznačně hrana. A když hrana, tak všude. Hranatý je nově koncipovaný výfuk, prolisy na předním plexi štítku, ostrá hrana lemuje i zadní světlomet. Z určitého úhlu působí hranatým dojmem i silueta sedla a předního blatníku.
Dá se říci, že jediným oblým tvarem jsou kola, ale tam to jinak nejde. Do velké přední kapotáže je vsazena dvojice úzkých do stran ubíhajících světlometů. V parabolách mají ukryty klasické žárovky H4, které svítí za všech okolností společně. V žádném režimu tedy skútr nevypadá jako jednooký pirát.V předních světlometech jsou rovněž vsazeny diody denního svícení. Blinkry jsou umístěny separátně pod světly. Jejich kryty tvoří základ hrany vybíhající strmě vzhůru až do špic kapotáže chránících za jízdy jezdcova kolena.
Masivní předek se zbytkem mašiny spojuje poměrně vysoký tunel, který vystupuje z podlahy. Ze začátku je nutné hlídat pohyb nohy při nastupování. Pro tento manévr je tady trochu omezený prostor a stává se, že tenhle plast často mimoděk nechtěně nakopnu podrážkou, což zanechává nepěkné šmouhy na jeho povrchu.Pod podlahou je skryta uzamykatelná palivová nádrž o objemu 12,5 litru. Významně to napomáhá snížení těžiště a uvolnění spousty místa v podsedlovém prostoru. Ten hravě spolkne integrální helmu, kolem které zbývá ještě spousta místa na víkendovou výbavu. Zdroj: http://auto.idnes.cz/
Celý článek si lze přečíst po kliknutí na přiložený odkaz