Celým jménem Kymco Agility City+ 125, což můžeme rozklíčovat jako "hbité městské přibližovadlo o objemu 125 kubíků". Tím je řečeno téměř vše, protože název plně odpovídá vlastnostem tohoto skútru. Jestli bylo cílem konstruktérů vytvořit prostředek, jenž vás hbitě, takže rychle a pohodlně přepraví z jednoho konce města na druhý, pak mohu zodpovědně říct, že se práce povedla. A co víc, cena stlačená těsně pod padesát tisíc kaček je nižší než u japonské konkurence, ale kvalitou zpracování a konstrukce tyto tchajwanské skútry Japoncům zostra šlapou na paty. Tomu odpovídá i stabilní prodejní a servisní síť v České republice. Ne nadarmo se tak Kymco stává jednou z nejprodávanějších značek v sektoru skútrů. Pokud tedy vynecháme nejrůznější čínské produkty prodávané pod různými značkami v hypermarketech.
Malé kolo, velký prostor. Vraťme se k samotné Agility City+ 125. Ten dlouhý název mě rozčiluje, takže dál už jen Agility. V nabídce v současné době existuje ještě Agility Carry 50, což je ale skútr úplně jiné koncepce s padesátkovým motorem. Letos ještě přibude do nabídky Agility City 50, vycházející z testova-
né stopětadvacítky pouze s menším dvoudobým motorem. Ale těchto skútrů se test netýká.
Zdroj: České motocyklové noviny
Celý článek si můžete přečíst kliknutím na přiložený PDF soubor.