Dnes už nikoho nepřekvapí, že se nová třistapadesátka směle může měřit Xmaxům, Forzám či iks-desítkám.
Konec hraní si na levnou značku z Tchaj-wanu, od teď jedeme první ligu. Něco takového si v tom Kymcu řekli a přes 100 000 prodaných kousků ve více než 40 zemích světa dokazuje, že se záměr podařil...
Maxík pro menší
Třistapadesátka je proti staré třístovce něco úplně jiného. Proti designu nemůže říct nikdo křivého slova.... Downtown je sice maxík, ale subtilnější a rozhodně vhodnější pro menší a střední postavy... Ja se svými 174 cm jsem tady úplně akorát, na zem dosáhnu s přehledem, prostoru na palubě je pro mě přesně tolik, kolik potřebuji.
Posílená raketa
Kde mívalo Kymco rezervy, bylo ovládání a vybavení LCD displeje na přístrojovce. Teď už je vše v japonském standardu a kromě běžných funkcí tady máte i okamžitou a průměrnou spotřebu. Tyhle údaje stojí za povšimnutí.... Už tříkilo startovalo z místa jako raketa a nový agregát je silnější ve všech ohledech. Jemný, měkký, kultivovaný, ale letí fest.... Ne, z nového Downtowna 350i nebude mít konkurence radost.
Kompletní článek čtěte v přiloženém PDF souboru.