Kymco CV3 550i je první tříkolový skútr, který je poháněn dvouválcovým motorem o výkonu 37,5 kW. Také podvozek připomíná v mnohém spíše motocykl než skútr, pohon zadního kola tichým a bezúdržbovým řemenem je rozhodně technologicky v jiném levelu než klasický variátor skrytý v hliníkovém odlitku tvořící u běžných skútrů zadní kyvnou vidlici. K tomu se přidává nově vyvinutý systém naklápění předních kol KALS (Kymco Advance Leaning Suspension). Díky propracovanému paralelogramovému zavěšení předních kol s dvojitými upside down vidlicemi umožňuje CV3 maximální náklony až 40 stupňů. Také po stránce výbavy CV3 nešetří a nabídne šestipalcový barevný naklápěcí TFT displej s Noodoe konektivitou, navigaci, tempomat, elektricky seřiditelný větrný štítek, vyhřívané rukojeti, keyless systém, kontrolu trakce ETC, kompletní osvětlení v LED, elektronické blokování náklonu, seřiditelnou opěrku řidiče, úložný prostor pod sedadlem a mnoho dalšího.
Tajwanský výrobce Kymco prezentuje v modelu CV3 550i svůj první tříkolový skútr a hned nastavuje úplně nová měřítka v této kategorii. CV3 ohromuje hned v několka parametrech: silný dvouválcový motor, inovativní technika přední nápravy, opulentní výbava, aerodynamický design, rozšiřitelný úložný prostor pomocí bočních kufrů a komfortní sezení díky ergonomické sedačce se seřiditelnou opěrkou. Kymco CV3 je první tříkolka na trhu, která je poháněná dvouválcovým čtyřtakním motorem o objemu 550 ccm o výkonu 37,5 kW, což ho v tomto kritériu řadí na absolutní vrchol mezi tříkolkami. Jemně předoucí silný dvouválec ze sebe vydává maximálních 52 Nm při 5.750 otáčkách za minutu, díky kterým se rozjede až na 160 km/h. Pro přenos této suverénní síly na zadní kolo byl vybrán otevřený pohon ozubeným řemenem jako u velkých cruiserů, to vše bylo možné samozřejmě jen za přepokladu, že motor je zde pevnou součástí hliníkového rámu a zadní kolo je vedeno v moderní hliníkové dvojité kyvné vidlici. CV3 nabízí dva motorové módy: Normal a Rain, který je určen pro jízdu na vozovce s nízkou adhezí.
Kymco vyvinulo pro CV3 kompletně novou přední nápravu, tzv. Kymco Advance Leaning Suspension, zkráceně KALS. Zatímco u jiných tříkolek jsou standartem příčná ramena, nabízí KALS nezávislé odpružení obou předních kol. Obě přední kola jsou paralelně zavěšena, jejich odpružení – sestávající z dvojitých upside down vidlic – reaguje nezávisle na sobě a jsou spojeny řídící osou. Díky systému KALS tak jízda na tříkolce CV3 velmi připomíná motocykl, neboť dovoluje náklony až 40 stupňů. Flexibilní přizpůsobivá technika přední nápravy nabízí velkou porci jistoty a stability, hlavně pak na mokrém či kluzkém povrchu. Pomocí tlačítka na pravém řídítku lze mechanismus jednoduše zablokovat, například při stání na křižovatce. O zpomalení se stará systém tří kotoučových brzd s nejmodernějším systémem ABS od Bosche, vpředu dva kotouče o průměru 250 mm a vzadu jeden o průměru 260 mm. Ovládání brzd je zdvojené, lze tedy využívat klasicky motorkový styl s páčkami na obou řídítkách nebo pomocí nožního pedálu umístěného na pravé podlážce, který ovládá všechny tři kotouče současně. Kokpitu dominuje 6“ barevný TFT displej vybavený konektivitou Noodoe s integrovanou navigací. Nabízí množství údajů od tlaku v pneumatikách, jízdní mód či aktuální spotřebu paliva. Zabudovaný světelný senzor automaticky přepíná do nočního módu. Do výbavy dále patří příjemné goodies jako vyhřívané rukojeti, tempomat, keyless systém, 12 V zásuvka, kompletní LED osvětlení a nakonec i elektricky seřiditelný větrný štítek. Pokud chceme tříkolku zaparkovat, lze systém KALS jednoduše stiskem tlačítka zablokovat, jako na semaforu. A poté jednoduše slézt z vozidla a postavit ho na hlavní stojan. Pokud se to děje na svažitém terénu, lze samozřejmě využít ruční parkovací brzdu. Design modelu CV3 je velmi dynamický a markantní: impozantní předek se sportovní nótou, šikmo se zvedající záď a hlavně ostře řezané tvary bočních kapot s integrovanými LED světlomety ve tvaru písmene V až po zadní světla s taktéž s LED technikou. Široká kapotáž skvěle chrání před nepřízní počasí. Ergonomicky tvarovaná sedačka s komfortní opěrkou nabízí komfort pro řidiče i spolujezdce i na dlouhé trasy. A kdo se na ně vydá, potřebuje úložné prostory, kromě základního pod sedačkou je lze dále rozšířít pomocí dvou bočních kufrů a topcasu, což dává navíc až 116 litrů kapacity! Kymco CV3 lze řídit s řidičským oprávněním skupiny B, tedy na osobní automobil od 21 let. Na trh v ČR se bude dodávat ve dvou barevných provedeních – černá a zelená matná.