Linie a celkový vzhled jsou obzvláště v bílo modré pěkné, až podbízivě pěkné, i když to podle mého trochu narušuje pár detailů. Třeba takový masivní brzdový kotouč, který narušuje jinak čistý dojem předního kola, nebo to vystrčené lanko od plynu z kapotáže na pár centimetrů, aby se zas u krku řízení do kapoty vrátilo, či hodně výrazné boční oranžové odrazky – ty bych na místě majitele asi sejmul, protože čiré směrovky naopak působí moc pěkně.
Ale když od těchto detailů odhlédnu a zaměřím se na celek, tak to působí hodně harmonicky a ladně. Takové to retro, které pod kapotami schovává moderní techniku. A vlastně i nové vyskakovací stupačky pro spolujezdce se k tomuto stylu hodí a jsou dobře zvoleným řešením.
Až skoro mile působí i přístrojovka, kde se to oblinami jen hemží. Budíky jsou na bílém podkladu a působí to dobře, prostě italsky. Řídítka a ovladače vše v dosahu, dobrý výhled ze zrcátek. Místo pro nohy až nadprůměrné a spolujezdec si také nestěžoval na pozici posazu. Bohužel prošívané sedlo bylo dost tuhé a po delší jízdě se mi zdálo, že sedím na hřebíku. Problémem byl hodně prosezený molitan v sedle, kvůli kterému jsem dosedal na výztuhy v podkladu sedla. Později jsem si ověřil, že to byla záležitost daného kusu a „bonusového“ sedla, protože po ozkoušení na jiných strojích na prodejně při vracení jsem tento problém neměl, sedlo tam bylo obyčejné, ale tuhé pevné a příjemné.
Zdroj: www.skutrmania.cz
Celý test shlédněte v přiloženém odkazu: