Kymco sice primárně živí divize skútrů, ale čtyřkolky tahle značka rozhodně umí. Její ucelená řada v objemech od 50 do 700 ccm obsahuje zároveň i dva pracovní náklaďáčky a všechny modely mají jedno společné – velmi dobré zpracování a zajímavé jízdní vlastnosti.
Vlajková loď MXU 700i chce být jiná, tedy úplně jiná než dosavadní čtyřkolky. Vzhledem masky připomíná spíš auto nebo truck a tím se hodně výrazně odlišuje od menších sourozenců. Kymco navíc vyvinulo pro MXU 700i zcela nový motor – čtyřdobý jednoválec o zdvihovém objemu 695 ccm s výkonem 48 koní.
Pracovalo se i na rámu – robustní ocelová konstrukce slibuje unést velké zatížení a být tak třeba i platným pomocníkem při práci. Oproti pětistovce tu je i zvětšený rozchod kol pro lepší stabilitu v zatáčkách. Celkově je oproti doposud největší pětistovce nové sedmikilo výrazně mohutnější.
Zdroj: Quadweb.cz
Celý článek v přiloženém odkazu: