Modelové označení Xciting Kymco představilo již v roce 2005 s uvedením velké pětistovky, kterou následovala v roce 2007 menší 250ccm a 300ccm verze. Navíc byla v tomto roce představena i sportovněji laděná verze 500 s označením R. Kymco se tak s testovaným modelem 400i má rozhodně kde inspirovat a stejně jako v minulosti přijíždí pod tímto označením v obchodní mluvě sportovně koncipovaný skútr s náležitým komfortem. Zní to dobře, ale co realita? Jak se zdá zákazníkům není tato kategorie cizí a popravdě řečeno sportovnější orientace se mu rozhodně nedá upřít.
Pro celkový vzhled jsou typické ostřeji řezané rysy mezi jednotlivými partiemi, které však jako celek dle mého názoru do sebe až překvapivě dobře zapadají a ve výsledku tak vše působí celkem kompaktním dojmem. V porovnání s předchozími modely je zde mnohem více vidět důraz na detail a kvalitu zpracování, nicméně stále s prvky, které ctí historickou linku. Dobrým příkladem budiž například plně integrované blinkry nebo zadní led osvětlení... Zdroj: www.motorkáři.cz
více se dozvíte na: