A nejde ani o skútr, tím méně o čtyřkolku - z dalekého Tchajwanu k nám přijíždí čistokrevná motorka.
Stopětadvacítek není nikdy dost a jen málokterá továrna nemá alespoň jeden takový strojek ve své nabídce. Jde o snadno pochopitelnou věc - motorkářem se člověk nenarodí, motorkářem se stává, a tak je dobré se o něj starat od samého počátku, aby i v letechpozdějších zůstal pokud možno značce věrný.
Základní kritéria pro úspěšný model pro -náctileté jsou velmi jednoduchá: stroj musí být atraktivní, pokud možno jednoduchý, nesmí mít vysokou spotřebu a nemůže stát moc peněz. A samozřejmě musí mít technické předpoklady, díky nimž na něj "dosáhnou"i majitelé čerstvých řidičských průkazů. A my se nyní podíváme, jak si s tímto zadáním poradili v Kymcu.
Zdroj: MOTORBIKE - říjen 2015