AK550 má všechny předpoklady k tomu, dostat se do skutečně vybrané společnosti.
Kymco s tradicí dlouhou přesně půl století rozhodně nepatří ve světě skútrů k žádným outsiderům, a svoje zkušenosti chce pochopitelně co nejlíp zúročit. Mluví se dokonce o chystaném rozšíření produkce o velkou motorku, ale to je zatím hudba budoucnosti. Realitou se však právě stává koncept maxiskútru K50, představený na Intermotu v sériové podobě jako AK550. A zdá se, že Kymco tentokrát míří hodně vysoko.
Výkonem totiž předehnalo ikonu všech sportovních maxiskútrů, Yamahu TMAX (46 vs 53 koní), a nemusí se stydět ani za ostatní parametry. Základ celého stroje tvoří litý hliníkový rám, vybalancovaný na zatížení obou patnáctipalcových kol v optimálním poměru 50:50. Vepředu je odpružený převrácenou vidlicí, zadní kyvka je vybavena excentrickým, vodorovně uloženým tlumičem. Kvůli snížení neodpružené hmoty a zlepšení trakce na narovnostech probíhá přenos výkonu na zadní kolo prostřednictvím ozubeného řemenu. Že to Kymco myslí se sportovní jízdou vážně, to potvrzují i přední radiální monobloky Brembo....
Zdroj: www.motorkari.cz