Přestože klasické motorky rozhodně nejsou těžištěm produkce tchajwanské značky, dokazuje novinka CK1 svou kvalitou, že i v kategorii jednoduchých začátečnických strojů je Kymco schopné konkurovat renomovanějším výrobcům.
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Přestože klasické motorky rozhodně nejsou těžištěm produkce tchajwanské značky, dokazuje novinka CK1 svou kvalitou, že i v kategorii jednoduchých začátečnických strojů je Kymco schopné konkurovat renomovanějším výrobcům.
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Přestože klasické motorky rozhodně nejsou těžištěm produkce tchajwanské značky, dokazuje novinka CK1 svou kvalitou, že i v kategorii jednoduchých začátečnických strojů je Kymco schopné konkurovat renomovanějším výrobcům
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Přestože klasické motorky rozhodně nejsou těžištěm produkce tchajwanské značky, dokazuje novinka CK1 svou kvalitou, že i v kategorii jednoduchých začátečnických strojů je Kymco schopné konkurovat renomovanějším výrobcům.
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Přestože klasické motorky rozhodně nejsou těžištěm produkce tchajwanské značky, dokazuje novinka CK1 svou kvalitou, že i v kategorii jednoduchých začátečnických strojů je Kymco schopné konkurovat renomovanějším výrobcům.
Malý naháč CK1 navazuje na starší stopětadvácu Pulsar, která svého času konkurovala Hondě CBR/CBF 125, a také CK1 má očividně tentýž cíl – postavit se nové Hondě CB125F (testovali jsme na jaře). Hlavní vábničkou je zde pořizovací cena, v případě mladých začátečníků zásadní to položka – Kymco je bez desetikoruny za 60 000 Kč. Co ale za cenu o pět tisíc nižší než u Hondy vlastně dostaneme?
Na první pohled zaujme CK1 odvážným designem, který svým balancováním na hraně kýče a futurismu bez okolků přiznává východoasijskou provenienci. Zašpičatěle oblá maska velkého světlometu, boubelaté boční polokapoty s integrovanými LED blinkry, červená přední brzda a nezbytné odrazky na předních vidlích, šedivý plastový kryt evokující masivní hliníkový rám (ve skutečnosti ale ukrývající ocelové trubky) a podobně okázale působící plastový kryt pod motorem, chlapácká koncovka výfuku á la Kawasaki (ostatně i obě barevné verze CK1-zelená a oranžová-leccos naznačují…), která kontrastuje s titěrnou hranatou podsedlovkou vrcholící špičatým koncovým světlem; to je jen chabý výčet z pestré změti všech tvarů, hran, dílů a detailů, jimiž se Kymco honosí. A že už jsme třeba hodně podobný pel-mel asijské výtvarné kreativity mnohokrát viděli (viz např. Inazuma 250)? To snad v případě malorážky nevadí, ba spíš naopak – CK1 působí na pohled jako krapet větší a dospělejší motorka, než byste od stopětadvácy čekali. A to může být, aspoň v porovnání se subtilnější a vizuálně umírněnější konkurencí, pro mnohé teenagery důležitý faktor rozhodování.
Celý test čtěte na:
Dojem jakoby o stupeň větší kubatury zůstane i při usednutí za řídítka. 790 mm vysoké sedlo je příjemně rozměrné, pasažérova část skrývající malý úložný prostor pak nabízí podobný komfort, k němuž přispívají také padnoucí madla v podsedlovém plastu a vysoké stupačky. Stupačky řidiče jsou naopak poměrně nízko a spíš vpředu, ani vyšší jezdci nemusí nepohodlně ohýbat kolena. Poloha řídítek je vyšší a blíž k tělu a výsledná jízdní pozice je příjemná, vzpřímená a přirozená, a tak ani dlouháni nebudou v sedle CK1, navzdory očekáváním daným malou kubaturou, nijak závažně trpět. Pokud jsme už Hondu chválili za prostornou ergonomii, Kymco je na tom ještě o fous lépe. Menší výtku sklidí jen tvrdší polstrování sedla, které o sobě po hodině jízdy dává nepříjemně vědět. Pochvalnou zmínku naopak zaslouží solidní ochrana před větrem, kterou vytváří svým tvarem a rozměry přední maska a postranní polokapoty, stejně jako velká přehledná zrcátka a nakonec i svítivost předního reflektoru.
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Malý naháč CK1 navazuje na starší stopětadvácu Pulsar, která svého času konkurovala Hondě CBR/CBF 125, a také CK1 má očividně tentýž cíl – postavit se nové Hondě CB125F (testovali jsme na jaře). Hlavní vábničkou je zde pořizovací cena, v případě mladých začátečníků zásadní to položka – Kymco je bez desetikoruny za 60 000 Kč. Co ale za cenu o pět tisíc nižší než u Hondy vlastně dostaneme?
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
Malý naháč CK1 navazuje na starší stopětadvácu Pulsar, která svého času konkurovala Hondě CBR/CBF 125, a také CK1 má očividně tentýž cíl – postavit se nové Hondě CB125F (testovali jsme na jaře). Hlavní vábničkou je zde pořizovací cena, v případě mladých začátečníků zásadní to položka – Kymco je bez desetikoruny za 60 000 Kč. Co ale za cenu o pět tisíc nižší než u Hondy vlastně dostaneme?
Více na: http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni-testy/kymco/kymco-ck1-125-tchajwanska-skola-hrou-33214.html
Copyright © Motorkari.cz