KYMCO tímto reaguje na stále stoupající poptávku po výkonných plně vybavených vozidlech nejen pro pracovní nasazení, ale i volnočasové aktivity.
Vývěsní štít celé modelové řady čtyřkolek KYMCO byl představen nedávno s novou karosérií, nově vyvinutým motorem o zdvihovém objemu 700 ccm a kompletně přepracovaným podvozkem.
KYMCO vyvinulo pro MXU 700i zcela nový motor: čtyřtaktní jednoválec o objemu 700 ccm
s elektronickým vstřikováním paliva, který podává maximální výkon 35 kW (48 koní) při 6.500 otáčkách za minutu (otevřená verze) a umožňuje mu maximální rychlost 96 km/h (otevřená verze). Tento nárůst výkonu oproti dosavadním verzím o objemu 500 ccm se markantně odráží i ve zcela nové optice MXU 700i.
Protože i po designové stránce nasadilo KYMCO zcela nový směr. A to se rozhodně vyplatilo: nápadná agresívní maska s velkou mřížkou chladiče, ostré hrany, chromované linky a výrazné úzké přední světlomety s LED denním svícením ve tvaru diamantu evokuje vzhled amerických trucků. Impozantní vzhled je dále podpořen hliníkovými koly v černé barvě s obutými pneumatikami Maxxis a lesklé probarvené plasty v černém a zeleném provedení.
Také podvozek této vlajkové lodě si s ničím nezadá. Robustní ocelový rám unese velké zatížení a spolu s jeho seřiditelnými prvky odpružení na nezávisle uložených kolech a skvěle dávkovatelnými brzdami se cítí v terénu jako doma. Dále byl zvětšen rozchod pro dosažení větší stability ve vysokých rychlostech, aniž by utrpěla agilita řízení jak na silnici tak v terénu.
Na silnici se pak projeví kromě impozantního zrychlení také vliv na zadní nápravě zabudovaného příčného stabilizátoru a komfortně naladěné tlumiče.
Je zde znát, že se vývojáři při práci na novém modelu MXU nezabývali jen důležitými skupinami, ale kladli důraz i na detaily. To ukazuje například nový ovladač na připojování předního pohonu a uzávěrky difenciálu vpravo na řídítkách, který lze pohodlně ovládat i v zablácených rukavicích nebo nově umístěné táhlo parkovací brzdy. Ani komfort zde nepřijde zkrátka - sedačka s opěrkou pro spolujezdce je příjemně polstrovaná a umožňuje spolu směrem k jezdci nakloněným řidítkům uvolněnou a aktivní jízdní pozici. Takto lze v klidu absolvovat i dlouhé etapy.
Ještě k výbavě nového MXU 700i: bezestupňový variátor, připojitelný přední pohon s uzávěrkou, redukční převodovka, nezávislé zavěšení kol vpředu i vzadu (zde včetně příčného stabilizátoru), motorová brzda, stabilní nosiče zavazadel vpředu i vzadu, centrální LCD kokpit s ukazatelem rychlosti, teploty motoru, stavu pohonu 4x4 atd. A samozřejmě zde nekončíme, KYMCO nabízí klasicky další dlouhý seznam značkového příslušenství počínaje značkovým navijákem přes kryty rukojetí, uzamykatelným víčkem nádrže, praktický ochranný přední rám a samozřejmě i zadní. Stroje značky KYMCO jsou známe svým výborným poměrem cena:výkon. Model MXU 700i za velmi zajímavých 199.990,- Kč zde rozhodně není výjimkou.