Doba jde dál, a tak pětistovka už rozhodně není dostatečný objem, aby zaujal zákazníka. To největší, co Kymco nabízí je UXV 700i Turf.
... Nový UXV 700 vychází z konceptu UXV 500, takže žádné velké překvapení se nekoná. Náklaďáček sice Dostal dost odlišnou přední kapotu, ale jinak je všechno prakticky stejné, šasi má totožný rozvor. Sedmistovka má výkon 45 koní, což je o devět víc než u půllitru. To už papírově zní slibně, protože hmotnost díky použití stejné konstrukce stoupla jen asi o 14 Kilo. Pozor, motorem to nebude, protože u něj Kymco udává nižší hmotnost než u pětistovky. Motor je tu navíc uložený uprostřed kabina mezi sedačkami, takže vyvážení náklaďáčku je prakticky ideální. Tak jako tak ale jde o pracáka...
Zdroj: QUAD 5/2015