Náznaky linek jsou viditelné a design rozhodně získal na atraktivitě. Plasty jsou výborně slícovány a ani test na kostkách jim nic neubral z dobrého vzhledu a spasování.
Ano už od prvního pohledu je design pěkný a orientovaný i na Evropu, nic neodkazuje na asijské kořeny „šmrclé“ čínskou představivostí. Tady dávám body plusové, za kompaktnost, uhlazenost a výborné sladění barviček.
První posaz ohromí - při malých „venkovních“ rozměrech je naprosto dostatečný i pro mých 185cm a boty velikosti 44. Nemám problém s koleny, usazení je výborné, vše v dosahu a já si opět dělám poznámku s plusovou hodnotou. V podstatě musím hodně hledat, co se mi nelíbí. Jediné co jsem zatím našel a je mi jasné, že to není úplně ok, jsou zrcátka. Výhled z nich je trochu problematický a spíš si koukám na ruce než za sebe, na druhou stranu nepřekáží při jízdě mezi auty.
Přístrojovka je pěkná, jednoduchá a dává spoustu informací, jen ukazatel paliva je takový… no až moc divný a navíc ručička ukazuje plnou na levé straně budíku. Tedy obráceně než jsme v Evropě zvyklí. Takže první start a trochu člověka zarazí, že si to ručička směruje vlevo a řidič má divný pocit že má prázdnou nádrž, až po chvilce zjistí jak to opravdu je. Ale to je jen o zvyku.
Páčky a ovladače jsou naprosto v dosahu a tam, kde je člověk čeká. Informace z displeje o hodinách, nebo celkovém počtu km či tripmasteru jsou dobrým znamením, že se tady nešetřilo. LED osvícení parkovaček a výklopné zadní stupačky jsou signálem, že se pracuje na stroji komplexně. I když tyhle stupačky mi k designu stroje moc nesedí a spíš pasují na model Like 125 od stejného výrobce. Ale když už je mají na skladu, tak proč je tam nedat, jde o chytré řešení, i když zde jsou dost vpředu a sem tam si o čudlík k vyklopení zavadím nechtěně.
Celý článek si lze přečíst po kliknutí na přiložený odkaz.