Úplně novou konstrukci rámu i motoru doplňuje také úplně nový design, který se tváří sympaticky evropsky a mohutné přední světlomety mu dávají hodně odvážný výraz. A všechno je rázem jasné při pohledu na dva velké brzdové kotouče po stranách předního kola s radiálními brzdiči – tady se to se sportovním stylem jízdy asi opravdu myslí vážně!
Kymco Xciting 400 se od ostatní maxiskútrové konkurence odlišuje hlavně nízkým černým štítem vepředu. Zaoblené světlomety přitom docela zajímavě doplňují ostré hranaté tvary kapotáží i hranatý výfuk. Jako celek skútr působí hodně moderním dojmem.
To platí i z pohledu řidiče, na kterého čeká pohodlné sedlo s luxusním obšitím a se zúženou přední částí. Díky tomu nebudou mít problém při manipulaci na místě ani jezdci menších postav, ostatně celková provozníhmotnost 209 kg patří v této kategorii k těm lehčím. Pohodlné parkování a manipulaci pomůže i parkovací brzda aktivovaná páčkou u pravého kolena. A když už mluvíme o kolenou – na ty je zde dostatek místa i pro nás dlouhány, přestože jinak skútr vypadá docela kompaktně a na první pohled byste jej ani neřadili mezi MAXIskútry...
Zdroj: Skutrmania.cz
Celý článek si můžete přečíst kliknutím na přiložený odkaz: