Již při při prvním seznámení s novým modelem na začátku léta na nás udělal nový Downtown svým ostrým designem a silným motorem velký dojem.
Proto jsme se na klasický test velice těšili. Při prvním seznámení nový Downtown okamžitě zaujme moderním ostřejším vzhledem, zejména přední kapotáž a světlo dokáží vzbudit emoce. Jako celek působí svěžím a velice kompaktním dojmem. Designová zrcátka známá již z XCITINGU celkový dojem jen podrhují. Efektně vypadají LED parkovací a zadní světla. Hlavní světlomety jsou osazené žárovkami H7. Skútr je pro boj s konkurencí vybaven úsporným a klidným, vodou chlazeným 4ventilovým motorem s elektronickým vstřikováním paliva, který je oproti svému třístovkovému předchůdci nejen výkonnější, ale I úspornější. Motor o objemu 321 ccm dává výkon 22,1 kW (30,1 koní), které jsou k dispozici při 7 500 ot/min. Udávaná maximální rychlost je 130 km/h. Kotoučové brzdy na obou kolech jsou vybaveny systémem ABS od firmy BOSCH. Velkorysá je nabídka prostoru pro posádku – dostatek místa pro řidiče, ani dlouhánům nebude činit problem se pohodlně usadit. Velký podsedlový prostor pojme dvě integrální přilby, standardem u Kymca je osvětlení, a plynová vzpěra. Otevírá se klasicky pomocí multifunkční spínací skříňky. Ve výčtu úložných prostor pak následují dvě přihrádky před koleny řidiče, vybavené přípojkou USB a 12V zásuvkou. Moderní přístrojová deska je modře podsvícena a poskytuje všechny potřebné údaje – dva tripy, hodiny, voltmeter, venkovní teplotu průměrnou a okamžitou spotřebu. Přepínání je nutné provádět tlačítkem na přístrojové desce. Uvítali bychom pohodlné přepínání přímo na řídítkách. Vychytávkou je prostor pro navigaci včetně jejího upevnění. Víčko nádrže je umístěno mezi nohami řidiče.
Samotná jízda je pak velmi příjemným zážitkem. Díky výborně rozložené váze 192 kilogramů je manipulace se strojem natolik snadná, že bychom subjektivně váhu skútru max 150kg....
Zdroj: www.skutrportal.cz